19.11.2025.
Informējam, ka no š.g. 19.novembra biznesa klientiem atjaunosim kurjerpiegādes sūtījumu (EMS) piegādes uz ASV.
ASV atceltā bezmuitas režīma ietekmē uz laiku apturējām kurjerpiegādes sūtījumu (EMS) piegādes uz ASV, tomēr mūsu komanda izstrādājusi risinājumu, kas nodrošinās sūtījumus uz ASV un provizorisku muitas izmaksu apmēru. Faktiskā summa par muitas nodokļiem būs pievienota ikmēneša rēķinam atbilstoši sūtījuma piegādes faktam un atmuitošanai ASV.
Kā arī esam veikuši nepieciešamās izstrādes, lai nodrošinātu sūtījumu noformēšanu uz ASV, izmantojot arī express.pasts.lv API risinājumu.
Lai noslēgtu vienošanos par sūtījumiem uz ASV, aicinām nosūtīt uzņēmuma rekvizītus (uzņēmuma nosaukumu un reģistrācijas numuru, paraksta tiesīgās personas vārdu, uzvārdu, ieņemamo amatu un pamatojumu) uz uznemumiem@pasts.lv.
Jautājumu gadījumā aicinām sazināties, rakstot uz uznemumiem@pasts.lv vai zvanot pa tālruni 67008002.
Pateicamies par līdzšinējo sadarbību un ceram uz tās veiksmīgu turpinājumu!
16.10.2025.
Kanādas pasta operators “Canada Post” no 2025. gada 15. oktobra pakāpeniski atjauno starptautisko pasta sūtījumu pieņemšanu un piegādes adresātiem.
Lai gan Kanādas uzņēmuma un tā streikojošo darbinieku sarunas pēc nepilna mēneša nonākušas strupceļā, tomēr “Canada Post” šonedēļ atjauno starptautisko sūtījumu plūsmas ar partnervalstīm.
Tas nozīmē, ka šonedēļ pakāpeniski izsūtīsim sūtījumus, kas kopš 27. septembra ir uzglabāti Pasta šķirošanas centrā. Uzņēmums pasta pakalpojumus pārvaldīs pēc FIFO (first in, first out) principa, vispirms apstrādājot un piegādājot senākos sūtījumus.
Mēs operatīvi nodosim sūtījumus “Canada Post”, bet aicinām rēķināties, ka pastāv augsta varbūtība piegādes kavējumiem gala saņēmējiem. Tas ir saistīs ar sūtījumu uzkrājumiem, kas streika iespaidā uzglabāti no dažādiem pasta operatoriem, ko Kanādas pasta operatoram ir nepieciešams apstrādāt un nogādāt līdz adresātiem.
Kanādas pasta operators “Canada Post” atvainojas par sagādātajām neērtībām un dara visu iespējamo, lai mazinātu streika darbības ietekmi uz pasta sūtījumu piegādēm.
Ja rodas jautājumi par sūtījumiem uz Kanādu, lūgums sazināties ar Pasta Klientu atbalsta komandu pa tālruni – 67008002 vai e-pastā: uznemumiem@pasts.lv.
01.10.2025.
Kanādas pasta darbinieku streiks aptur sūtījumu piegādes
Kanādas pasta operators visus sūtījumus, kas saņemti no 2025. gada 25. septembra, darbinieku streika dēļ pagaidām uzglabā savās noliktavās.
Atsaucoties uz “Canada Post” lūgumu, pasta sūtījumu plūsma uz Kanādu apturēta no šī gada 28. septembra.
Eksporta sūtījumus, kam galamērķī ir norādīta Kanāda, “Latvijas Pasts” uzglabās savā šķirošanas centrā, lai bez kavēšanās izsūtītu adresātiem, tiklīdz streiks tiks pārtraukts.
Ja tomēr vēlaties to saņemt atpakaļ un sūtījums nav izsūtīts uz Kanādu, aicinām sazināties ar Pasta Klientu atbalsta komandu, zvanot pa tālruni 67008002 vai rakstot uz e-pastu: uznemumiem@pasts.lv.
Kanādas pasta operators “Canada Post” atvainojas par sagādātajām neērtībām un dara visu iespējamo, lai mazinātu streika darbības ietekmi uz pasta sūtījumu piegādi.
Vienlaikus uzņēmums aicina sekot līdzi jaunākajai informācijai šeit: www.canadapost.ca/negotiations
28.08.2025.
Izmaiņas pārrobežu sūtījumu Premium un ERS pakalpojumu tarifos
No 1. oktobra, pilnveidojot mūsu darbības modeli atbilstoši klientu vēlmēm un kvalitātes standartiem, mainīsies Premium jeb pārrobežu sūtījumu kurjerpiegādes pakalpojuma (EMS) un pārrobežu kurjerpiegādes paku atgriešanas pakalpojuma (ERS) tarifi. Tos vari apskatīt Izmaiņas Premium sūtījumu tarifos (no 01.10.2025.) un ERS tarifi (no 01.10.2025.).
Pārskatot nosacījumus, esam arī pilnveidojuši EMS pakalpojumu, iekļaujot tajā jaunus galamērķus: Kanāriju un Baleāru salas Spānijā un Madeiru – Portugālē. Tāpat pirmā svara gradācija apvienota vienā svara tarifā – sūtījumi līdz vienam kilogramam, un tarifā par katru nākamo kilogramu.
Jautājumu gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni 67008002 vai rakstīt uz e-pasta adresi: uznemumiem@pasts.lv.
22.08.2025.
Izmaiņas sīkpaku un paku sūtījumu plūsmā uz ASV
ASV prezidenta Donalda Trampa izdotais izpildrīkojums par bezmuitas “de minimis” režīma apturēšanu visām valstīm būtiski ietekmē Eiropas pasta operatoru darbību, tāpēc no 23. augusta esam spiesti uz laiku pārtraukt pieņemt sīkpakas un pakas piegādei uz ASV.
Lūdzu, ņem vērā, ka:
1. Tiešsaistē noformētās sīkpakas un pakas uz ASV jānodod Pastam vēlākais 22.augustā. Nodošanas punkti un to darba laiks pieejams Pasta tīkla lapā.
2. Ar 23.augustu jaunus sīkpaku un paku sūtījumus uz ASV nevarēs noformēt ne e-vidē, ne klātienē.
Sadarbībā ar starptautiskām pasta organizācijām – PostEurop, IPC un UPU – meklējam risinājumus, lai pēc iespējas operatīvāk atjaunojot sūtījumu piegādes uz ASV.
Piegāžu ierobežojumi neattiecas uz vēstuļu korespondenci, kas ietver dokumentu sūtījumus. Tāpat izmaiņas neietekmēs sūtījumus no ASV uz Latviju – tos nodrošināsim ierastajā kārtībā.
Jautājumu gadījumā aicinām zvanīt pa tālruni: 67008002 vai rakstīt uz e-pasta adresi: uznemumiem@pasts.lv.
07.07.2025.
Atjaunota sūtījumu plūsma uz Izraēlu
“Latvijas Pasts” atjaunojis pasta sūtījumu plūsmu ar Izraēlu. Lai gan karadarbība Izraēlā turpinās un avio satiksme ar šo valsti ir ierobežota, “Latvijas Pasts” ir radis risinājumus sūtījumu piegādei un atjaunojis pasta sūtījumu plūsmu ar Izraēlu.
Sūtījumi, kuri tika uzglabāti “Latvijas Pasta” šķirošanas centrā kopš sūtījumu plūsmas pārtraukšanas 16. jūnijā, ir nosūtīti uz Izraēlu.
19.06.2025.
Šī ir vietne biznesa klientiem
Ja vēlies izmantot vietni privātpersonām, nāc uz jauno pašapkalpošanās vietni mans.pasts.lv. Taču, ja vēlies apskatīt informāciju par pakalpojumiem, dodies uz jauno mājaslapu pasts.lv.
17.04.2025.
Par iekšzemes kurjerpiegādes pakalpojumu noteikumiem
Informējam, ka Latvijas Pasts mājaslapās ir pieejami VAS "Latvijas Pasts" iekšzemes sūtījumu kurjerpiegādes pakalpojumu noteikumi.
15.04.2025.
Informējam, ka ir spēkā noteikti ierobežojumi pārrobežu sūtījumu atgriešanai no Spānijas.
Vēlamies informēt, ka tehnisku iemeslu dēļ šobrīd nav pieejams pārrobežu sūtījumu atgriešanas pakalpojums uz Spāniju (pārrobežu paku atgriešana)
Aktīvi strādājam pie risinājuma, lai pēc iespējas ātrāk atjaunotu pakalpojumu un informēsim, tiklīdz atgriešanas iespēja Spānijā būs pieejama.
Atvainojamies par sagādātajām neērtībām un pateicamies par sapratni!